21 Aralık 2016 Çarşamba

Hediye Güral Gür,TÜROB’un yeni genel sekreteri

Türkiye Otelciler Birliği’nde genel sekreterlik koltuğuna Hediye Güral Gür oturdu. Ayhan Hacıbektaşoğlu da TÜROB’un yeni yönetim kurulu üyesi oldu. 

Türkiye Otelciler Birliği’nin (TÜROB) yeni genel sekreteri belli oldu. Yönetim Kurulu Üyesi ve Genel Sekreteri Uygar Koçaş’ın otel değişikliği nedeniyle TÜROB’daki görevlerinden ayrılması sonrasında, tüzük gereği TÜROB Yönetim Kurulu, bu göreve Yönetim Kurulu Üyesi Hediye Güral Gür’ün atanmasına oybirliği ile karar verdi. Ayrıca Ayhan Hacıbektaşoğlu da TÜROB’un yeni yönetim kurulu üyesi olarak göreve başladı. 





Koç Üniversitesi Uluslararası İlişkiler Bölümü mezunu olan Hediye Güral Gür, Yeditepe MBA-İşletme Yönetimi Yüksek Lisans Programı’nı tamamladı. 1999 yılında Kütahya Porselen İnsan Kaynakları Yöneticiliği görevini üstenen Hediye Güral Gür, şu anda NG Tasarım Otelcilik ve Turizm A.Ş’nin yönetim kurulu başkanlığını yürütüyor. NG Eğitim Vakfı, Skal, One Derneği, Chaine Des Rotisseurs, Türkiye İş Kadınları Derneği (TİKAD) Yönetim Kurulu Üyesi olan Hediye Güral Gür, İngilizce biliyor. 














Ayhan Hacıbektaşoğlu ise 1991 yılında Özel Otelcilik ve Turizm Meslek Lisesi'ni bitirdikten sonra, Amerika’da İngilizce eğitimini tamamladı. 1997-2001 yılları arasında turizm seyahat acentesi işleten Hacıbektaşoğlu, 2001 yılından itibaren aile şirketi olan Barın Otel’de Genel Müdür ve Yönetim Kurulu Başkan Yardımcılığı görevini yürütüyor. 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder