25 Aralık 2014 Perşembe

TYF Edirne İl Temsilcisi ile Yelken Kulübü yöneticileri Yelken Federasyonu Başkanı Serhat Belli’yi ziyaret ettiler



Keşan Belediyesi Yelken ve Su Sporları Kulübü Yöneticileri, 24 Aralık 2014 Çarşamba günü Yelken Federasyonu Başkanı Serhat Belli’yi ziyaret etti. Türkiye Yelken Federasyonu Edirne İl Temsilcisi ve Keşan Belediyesi Yelken ve Su Sporları Kulübü Yönetim Kurulu Üyesi Erdoğan Demir, Kulüp Başkanı Andaç Gedik ve Yönetim Kurulu Üyesi Recep Kirezli ile birlikte, Türkiye Yelken Federasyonu’nun KadıköY Kalamış’ta bulunan binasına giderek burada Federasyon Başkanı Serhat Belli ve yönetim kurulu üyeleri Güven Turan ve Naci Kuriş ile yaklaşık 30 dakika süre ile görüştüler. Belli, ziyaret nedeniyle İl Temsilcisi Demir ve Keşan Belediyesi Yelken ve Su Sporları Kulübü Yönetim Kurulu Başkanı Gedik ve Kirezli’ye teşekkür etti.

Serhat Belli ayrıca, Keşan Belediyesi Yelken ve Su Sporları Kulübü’nün bundan böyle daha iyi ve sporcu yetiştiren bir kulüp olması dileğinde bulunarak “ Biz de zaman içersinde  Fedarasyon olarak teknik anlamda her türlü desteği vermeye hazırız.2015 Ocak ayı içinde Keşan’a da gelerek Keşan Belediye Başkanı Mehmet Özcan ile görüşerek daha detaylı bir şekilde konuşacağız” dedi.
İl Temsilcisi Demir ve Kulüp Başkanı Gedik’te, kendilerini kabul eden Belli ve yönetim kurulu üyeleri Turan ve Kuriş’e teşekkür ettiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder