3 Aralık 2014 Çarşamba

Uzm.Psk.Gamze Eser, henüz 33 yaşında 3 çocuk annesi ve tam bir eğitim gönüllüsü bir yatırımcı



Türkiye'ye ilk butik kolejini kazandıran Eser, Artsam Eğitim Kurumları bünyesinde ülkesine 3 okul kazandırmış bir anne..Şimdilerde Ankara'da açacağı yeni okul ile dur durak bilmeden ülkesi ve eğitim sektörü için aranan yatırımcı isimlerden. Gönülden bağlı olduğu ülkesine ve eğitim sektörüne şimdiye kadar 3 okul kazandırmış, genç psikolog, şimdilerde 4. okulu ile Türkiye'de girişimci kadınlara örnek olup, Türk kadınının tek başına neler yapabileceğine en iyi örneklerden birisi.


Eğitim yolculuğuna Kastamonu'da açtığı ilk 2 anaokulunun ardından Türkiye'nin ilk butik koleji olan Artsam Kolejini kurarak Kastamonu'nun gururu olan ve eğitime destek yoluna devam eden  uzman psikolog, eğitime getirdiği yeni bakış açıları ile adından sıkça söz ettirmeyi başarıyor.33 yaşında 4. okulunu kuran Gamze Eser, tüm yatırımcılara örnek olan bu davranışıyla ''Her seyin başı eğitimdir, eğitimli çocuklar demek mutlu yarınlar demektir'' diyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder