13 Şubat 2014 Perşembe

CANDAN ERÇETİN:YAĞMUR DUASI GİBİYİM!

ERÇETİN, BENİM HER KONSERİMDE YAĞMUR YAĞAR, TEMMUZ, AĞUSTOS FARKETMEZ MUTLAKA YAĞAR

 


Attila Güvenç
İstanbul(Anayurt)- Yıllardır ulaştığı yeri koruyan Candan Erçetin  ve Türk Müziği’nin sevilen isimlerinden besteci  Zekai Tunca aynı gece aynı yerde Günay'da şarkılarını söylediler.Türk Sanat Müziği’ni en iyi icra eden erkek seslerden biri olarak yarım asırı aşan süredir müzikle iç içe olan Zekai Tunca konuklara unutulmaz bir Türk Müziği gecesi yaşattı.


Zekai Tunca’nın ardından Kırklareli doğumlu olan sanatçı Candan Erçetin;  60’lı, 70’li yıllardan ve günümüzden şarkılarla geceye adını yazdırdı.Candan Erçetin sahneye ‘Kedi’ isimli esprili şarkısını söyleyerek çıktı. ‘Bahar’, ‘Git’, ‘Unutama Beni’, ‘Sessiz Gemi’, ‘Parçalandım’,  ‘Yalan’, ‘Kırık Kalpler’ ve diğerlerini coşkuyla söyleyen sanatçıya, hayranları hemen hemen tüm şarkılarda eşlik ettiler.

Sanatçı, ‘Sensizlik’ isimli şarkısını seslendirdikten sonra hayranlarına  “Bu şarkının sözleri bendenize ait efendim. Bu şarkının ve şimdi okuyacağımın bestecisi aynı kişi. İşte arkamda, piyanonun başındaki beyefendi”dedi. Bu sözleriyle ünlü müzisyen Nuri Irmak’ı  dinleyicilerine alkışlatan Candan Erçetin, ardından sözlerini “Şimdi bir başka ortak çalışmamızı seslendireceğim: ‘Yağmur’. Oldum olası yağmuru çok severim. Bilir misiniz benim her konserimde yağmur yağar. Temmuz olmuş, Ağustos olmuş fark etmez, ben konser veriyorsam mutlaka yağmur yağar. Yağmur duası gibiyim”diyerek tamamladı.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder