23 Şubat 2014 Pazar

Reydan Weiss Collection' da bir Türk Sanatçı, Yasemin Şenel


Reydan Weiss Collection' da bir Türk Sanatçı,
Yasemin Şenel

Maskeli Bebek ve Oyunlar

Masked Doll and Games

 
Doğu ile Batı arasında bir “Renk Virtüözü”... Yasemin Şenel uzun yıllar sonra, “Maskeli Bebek ve Oyunlar” ile 12 Mart 2014ʼte Beyoğlu G-artʼta...

« Maskeli Bebekler »
Ben, Maskeli Bebek, oyuncağı olduğum bir kız çocuğunun hayatını ve içinde bulunduğu ortamı bebek gözlerimle görmeyi denedim ve tanınmamak için kendimi maskeledim. Tüm olanları gördüm, duydum, bir şey demedim, çoğuna göz yumdum, hepsini içimde sakladım, dilsizim, « Ebeveyn » ve diğerleri izin verdiğinde kendimi küçük kız aracılığıyla ifade ediyorum. Maskeli Bebek, sağır ve dilsiz bir dost, çocuk olmak zor ise de « Oyuncak Bebek » olmak çok daha zor. 2011 de « Hello Baby » serisiyle başlayıp 2012-14 arası « Maskeli Bebekler » serisine dönüşen, içeriğinin ne denli ağır olduğunu çalışırken fark edebildiğim resim ve desenlerden oluşan çalışmalarımı kendilerini Oyuncak Bebeklerin bakışlarında tanıyacaklara ITHAF ediyorum.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder