5 Şubat 2014 Çarşamba

Michelin Yıldızlı Chef Michael White’dan Sevgililer Günü’ne Özel Tadım Menüsü



Chef Michael White’dan  Sevgililer Günü’ne Özel Tadım Menüsü

İstanbul’un gözde mekanı Morini; Sevgililer Günü’nde sınırlı sayıda konuğunu, 6 Michelin Yıldızlı New York’lu şef Michael White’ın Sevgililer Günü’ne özel hazırladığı tadım menüsüyle ağırlayacak. 14 Şubat Sevgililer Günü’ne özel hazırlanan eşsiz lezzetler eşliğinde romantizm dolu bir atmosferi paylaşacak olan çiftler, şampanya ve havyar eşliğinde karşılanacaklar. Bu özel karşılamanın ardından gece Michael White’ın eşsiz tatları ve sürprizleriyle unutulmaz bir hale dönüşecek…

Başlangıç için elde doğranmış bonfile’nin mantar kreması ve parmesan ile eşsiz buluşması  “Steak Tartare”, Istakoz, burrata peyniri, patlıcan turşusu, domates ve fesleğenli Hollywood yıldızlarının da tercihi nefis “Lobster Burrata“ beğeninize sunuluyor. Ardından bu özel tadım menüsü, mantar çorbası ve Siyah Makarna “ Gramigna”  ile devam ediyor. Carnaroli pirinci, yabani mantar, siyah truf, parmesan ile hazırlanan “Risotto”, Dana bonfile’nin istiridye mantarı ve trüf soslu patates ile enfes buluşması  “Beef Fillet”, yeşil sebze yatağında salsa verde sos ile sunulan “Cod Fish”  ise bu harika menüyü tamamlıyor.  New York’lu şef Michael White tarafından hazırlanan özel Sevgililer Günü Tatlısı ise günün en büyük sürprizlerinden birini oluşturuyor.

Ayrıca o güne özel, her tadım menüsüyle eşleştirilen çok özel şaraplarda yine Morini’de beğeninize sunuluyor.

www.istanbulmorini.com


Rezervasyon için
Morini Tel: 0212 353 67 67



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder