9 Nisan 2015 Perşembe

İstanbul Lokantacılar Odası Güler Osmanlı Mutfağı’nda Buluştu

İstanbul Lokantacılar Odası Yönetim ve Denetleme Kuruluna Özel hazırladığı Osmanlı Mutfağının ve Osmanlı Şerbetlerinin lezzetlerini sundu.


İstanbul Lokantacılar Odası Yönetim ve Denetleme Kurulu Güler Osmanlı Mutfağı’nın lezzetlerini tatmak ve  yönetim kurulu toplantısını gerçekleştirmek üzere Kadıköy’de  bir araya geldi


Keyifli yenilen yemeğin ardından yönetim kurulu toplantısına geçildi sektördeki problemleri ve özellikle Lokantacı esnafının kanayan yarası yemek çekleri ve diğer problemler tartışıldı ve çözümler içinde mutabakata varıldı.


Yönetim ve Denetleme Kurulu toplantısına katılan üyelerin isimleri. Yönetim Kurulu Başkanı Sait KARABAĞLI, Başkan Yardımcısı ve Onursal Başkan Basri SEVER, Yönetim Kurulu Üyeleri Ali GÜLER, Ahmet TUZLU, Bülent SAKA, Gazi KARABULUT, Ziya KALAYCI, Turan ÇOTALOĞLU, Bahattin AYKUT, Ziya KALAYCI, Eşref DENİZ. Denetleme Kurulu Başkanı Zeki GÜNEŞ Denetleme Kurulu Üyeleri Murat ARNİK, Özgül ACIR. Bölge Temsilcileri Hatice ÖZKAN ve Ali Ekber UÇUR katıldılar.

ÖZEL HAZIRLANAN MÖNÜ
Soran Yemez Çorbası (Yeşil Zeytin Çorbası)
Vişneli Yaprak Sarma Etli
Osmanlı Tabağı İçindeki Çeşitler
Mütevelli Kebap, Tatlı Yahni İncirli,Tavuk Ogretan,
Beğendili Kebap,Arap Tava,Tereyağlı Pilav,Sultan Pidesi,Özel Osmanlı Köftesi,Padişah Tatlısı

ŞERBETLER
Sikencebin Şerbeti,Demirhindi Şerbeti,Hürrem Sultan

İstanbul Lokantacılar Odası Başkanı Sait KARABAĞLI yönetim kurulu üyesi Ali GÜLER’ e lezzetlerden dolayı teşekkür etti

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder