19 Şubat 2015 Perşembe

Keşan Belediyesi Yelken Ve Su Sporları Kulübü, Olağan Kongreye Gidiyor

Yelken Kulübü 20 Şubat’ Ta Olağan Kongre Yapacak
Keşan Belediyesi Yelken ve Su Sporları Kulübü, 20 Şubat 2015  Cuma günü olağan kongre yapacak.


Saat 11.00’de Keşan Belediyesi Meclis Toplantı Salonu’nda gerçekleşecek kongrede aşağıdaki gündem maddeleri görüşülerek karara bağlanacak.
1- Saygı Duruşu,İstiklal Marşı
2- Divan Heyetinin seçimi
3- Yönetim Kurulu Faaliyet Raporunun okunması
4- Denetim Kurulu Faaliyet Raporu’nun okunması
5- Raporlar üzerinde görüş belirtilmesi
6- Yönetim ve denetim kurulunun ayrı ayrı ibrası
7- Tüzük Değişikliğinin görüşülmesi
8- Yönetim ve Denetim Kurulu’nun seçilmesi
9- Dilek ve temenniler
İlk toplantıda çoğunluk sağlanamazsa ikinci toplantı 27 Şubat 2015 Cuma günü aynı yer ve saatte yapılacak.
Kulüp Başkanı Andaç Gedik, tüm üyeleri kongreye davet ederek , “Üye kayıtlarımızı yenileyeceğimizden dolayı tüm üyelerimizin nüfus cüzdan fotokopileri ile birlikte kongreye katılmalarını bekliyoruz” dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder