15 Şubat 2015 Pazar

Help Yourself Ödülü Cahit Eftekin’in

Barışa Katkı Ödülü Türkiye’den Cahit Eftekin’e Verildi


12. Uluslararası Dünya Barışına Katkı Ödülü, bu yıl Türkiye’den aday gösterilen “Help Yourself Ödülü” Afra Yapı Yönetim Kurulu Başkanı Cahit Eftekin'e verildiİsviçre'nin Başkenti Bern’de Help Yourself ( Uluslararası yardım Kuruluşu) 12. Uluslararası Dünya Barışına Katkı Ödülü, bu yıl Türkiye'den aday gösterilen Afra Yapı Yönetim Kurulu Başkanı Cahit Eftekin'e verildi


Ümraniye Resgate Hotel Asia Hotel'de gerçekleşen Kahvaltılı toplantı sonrası Afra Yapı Yönetim Kurulu Başkanı Eftekin'e Ödülünü İsviçre'den gelen Katarine Kotti verdi.


Katarine Kotti, Cahit  Eftekin  bu ödülünü insan sevgisi işinde başarılı, evli çocukları ve aile yapısına değer vermesi ve yardımseverliği göz önünde bulundurularak hak ederek kazandı  Dünya barışına katkılarından dolayı Cahit Eftekin'e teşekkür ediyorum dedi.


Cahit Eftekin  Ödülün kendisi için süpriz oldu bu ödül için çok duygulandırdı. Katarine Kotti başta olmak üzere  Riccon İlhan Doğan’a  ve Dünya Barışına katkıları bulunan herkese  çok teşekkür ediyorum dedi. Uluslararası yardımlarda bulunan çok nadir kişilere verilen ödül olan (Help Yourself) Ödülü 12. Uluslararası Dünya Barışına Katkı Ödülü, Dünyanın her yerinden yardımseverler bir araya geliyor.


Bu yardımseverler içinden aday belirlenip seçilen kişi aday gösterilip oylanıyor. Bu ödül Dünyanın her yerinde Dinine,Irkına ve cinsine bakmadan yardım eden insan sever kişilere veriliyor.


Türkiye'de bir ilk olarak Afra Yapı Yönetim Kurulu Başkanı Cahit Eftekin bu ödülü Güney Afrika'da Svaziland' daki çocuklara olan yardımları olmuştur. Cahit Eftekin'in bu ödülü insan sevgisi işinde başarılı,evli çocukları ve aile yapısına değer vermesi, ve yardımseverliği göz önünde bulundurularak  almıştır.
Cahit Eftekin, Aram Ateşyan ve Şule Gökırmak

Riccon İlhan Doğan,Şule Gökırmak ve 

Katarine Kotti,Şule Gökırmak ve Çiğdem Ezer


Ümraniye Resgate Hotel Asia Hotel'de Lezzetli sofraları kuran hazırlayan ekibi  

Yasal Uyarı:.Yayınlanan haberin tüm hakları  www.turizminsesi.com ‘a  aittir.Turizmin Sesi  sitesinde bulunan haberler ve Fotoğraflar izinsiz kullanılamaz. Kaynak bildirerek ve aktif link koyarak kullanabilir. Aksi taktirde ADA Hukuk Burosu yetkilidir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder