3 Haziran 2014 Salı

“Halay başı” hem satışları artırdı hem de ödülü kaptı!



Metglobal bünyesinde faaliyet gösteren Türkiye’nin önde gelen turizm firmalarından Tatil.com, “Halay başı” reklamlarıyla 2013-2014 cirosunu yüzde 88, erken rezervasyon sayısını da yüzde 61 artırırken, reklam dünyasının Oscar'ı kabul edilen Effie Türkiye Reklam Etkinliği Ödülleri’nde de Gümüş Ödülü almaya hak kazandı.

Tatil.com avantajlarını ve erken rezervasyonun önemini mizahi bir dil ve özgün bir kurguyla anlatan “Halay başı” reklam serisi, bu yıl 6. kez düzenlenen Effie Türkiye Reklam Etkinliği Ödülleri’nde 291 kampanya arasından sıyrılarak Ulaşım-Turizm-Eğlence-Spor kategorisinde Effie Gümüş Ödülü’nü kazandı.

Konsepti BLAB Reklam Ajansı tarafından hazırlanan ve Onur Erdem yönetmenliğinde Kala Film tarafından çekilen başarılı reklam filmi, otel ve uçak rezervasyonlarında geç kalan iki karakterin yaşadığı sorunları aktarırken, “Halay başında olacağına havuz başında ol!” ve “Alican'ın kirvesi olacağına mutluluğun zirvesinde ol” sloganlarıyla her yaştan tatil severi erken rezervasyon için harekete geçiriyor.

Markanın bu uyarısını dikkate alan tatil severler, “Halay başı” reklamlarının televizyonlarda ve sosyal medyada yayınlandığı 3 aylık süre boyunca Tatil.com’u zirveye taşıdı ve yüzde 88’lik bir ciro artışı sağladı. Aralık 2013 – Şubat 2014 tarihleri arasında doğrudan siteye girişlerde yüzde 101, Tatil.com kelime aramalarında ise yüzde 137 artış gözlendi. Geçtiğimiz yıla oranla aynı tarihler arasında Tatil.com web sitesindeki trafik artışı da yüzde 51 olarak kayıtlara geçti.

“Halay başı” reklam serisinin künyesi ise şöyle:

Reklamveren: Tatil.com
Reklam Ajansı: BLAB
Yaratıcı Fikir: BLAB
Yapım şirketi: Kala Film
Yönetmen: Onur Erdem
Görüntü yönetmeni: Barış Özbiçer
Sanat yönetmeni: Kaan Güreşçi
Post prodüksiyon şirketi: Sinefekt
Müzik: Elec-trip

Reklam filmini izlemek için tıklayınız: http://www.youtube.com/watch?v=fr1Kz1ow0DA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder