30 Mart 2015 Pazartesi

Deniz Anapa Başkanlığa Veda Etti

Deniz Anapa  Skal Federasyonu Başkanlığını Can Akşit’ e Devretti
Deniz Anapa, Skal Internatıonal 2020 Skal Project Sponsorluk ve mali işler görevine devam edecek
Skal Dernekleri Federasyonu Kurucu ilk Başkanı Deniz Anapa geçtiğimiz hafta düzenlenen genel kurul ile başkanlık görevini Can Akşit'e devretti. Anapa, yayımladığı mesajla görev yaptığı süre içinde kendisine destek olan Skal yönetimi ve camiasına teşekkür etti.


DENİZ ANAPA'NIN GÖNDERDİĞİ MESAJI DİKKATİNİZE SUNUYORUZ
Onurunu büyük bir gururla  taşıdığım Federasyon Başkanlığı görevimi geçtiğimiz hafta sonu gerçekleşen Genel Kurul’da Yeni Federasyon Başkanımız Sevgili Can Akşit’ e devrettim.
Kendisine ve yeni seçilen Federasyon Yönetim Kurulunda görev yapacak, Councillor’umuz Kamer Rodoplu, sevgili arkadaşlarım Canan İnanç, sevgili Faik Alsaç, sevgili Savaş Çolakoğlu, sevgili Hasan Gürsel ve sevgili Umman Çetinbaş’ a başarılar diliyor, kendilerini, Yedek Yönetim Kurulunu, Disiplin ve Denetleme Kurullarını içtenlikle tebrik ediyorum.


Görev yaptığım sürece bana destek olan, yol gösteren, bana yardım eden ve samimiyetle yanımda olan Can Dostlarıma, Yönetim Kurulu sevgili arkadaşlarıma, destek olan Kulüp Başkanlarıma, Basın dostlarıma, Skal Kardeşlerime,Dünya Başkanlarım sevgili Hülya Aslantaş ve sevgili Salih Çene’ ye , SI Onur üyelerimize, Başkanlarıma, Eski Turizm Bakanımız Bahattin Yücel’e, Ablalarıma, Arkadaşlarıma, Arena beyin takımına, Adnan, Erhan, Ece, Jale, Halit, Kuvay, Özcan, Selçuk, Atilla, Turgay Kıran ve La Maison ekibime çok teşekkür ederim.

Üzerimde hepinizin çok emeği var.. Federasyon Başkanlığı süresince dönem Sloganım ‘’Gelişim için Hizmet’’ idi.. Yılmadan.. azimle…Bugünlere gelirken büyüklerimi dinlemeye hep özen gösterdim. Birlikte ‘’İyiyi ve ‘’Doğruyu’’ aramanın peşinde olduk hep... Ters düştüğümüz konuları konuşmayı ise hiç ertelemedik.. Hep açık olduk birbirimize... Belki de hepimizin başarısının ve sevgisinin ardında yatan da işte bu samimiyet oldu...

Teşekkürler samimiyetinize ve dostluklarınıza….
Bundan sonra görev yapacak arkadaşlarımın, aldığım bayrağı nasıl yukarılara çıkarmaya özen gösterdi ve buna çabaladı isem, aynı şekilde, yukarılara çıkaracaklarına olan inancım ve arzumla,
Sosyal Sorumluluk Projelerine sahip çıkmanızı, yararlı Projeler üretmenizi, ilkemiz olan Skal Türkiye birey ve başkanları arasında ayrım gözetmeksizin herkesi ama herkesi kucaklamanızı, ve başarılı olmanızı diliyorum.

Türkiye de ki Skal görevime, 21 Mart 2015’ten itibaren Yüksek Danışma Kurulu Başkanı olarak devam etmekteyim.Uluslararası Platformda ise, Dünya Kongresinde atandığım, 8 kişilik, SKAL INTERNATIONAL 2020 SKAL PROJECT teki Sponsorluk ve mali işler görevim ile devam etmekteyim..

Hoşça kalın...
SKAL Sevgi ve Saygılarımla,
Deniz Anapa
SKAL INTERNATIONAL TÜRKİYE
Yüksek Danışma Kurulu Başkanı



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder