12 Mart 2015 Perşembe

Işıklı Fikret Orman Çanakkale Yolculuğunun Startını Verecek

Demir Atlar 475 Kilometre İçin Gün Sayıyor!
130 yıldır kesintisiz eğitim veren Feyziye Mektepleri Vakfı ve Işık Üniversitesi akademisyenleri, öğrencileri, mezunları ve Bisikletliler Derneği üyelerinden oluşan toplam 40 sürücü, İstanbul-Çanakkale arasında 6 gün sürecek 475 kilometrelik bisiklet yolculuğu sonrasında Çanakkale’de şehitlerimizi anacaklar.


Bilim, sanat, spor, medya, eğitim ve iş dünyasından kendi dalında başarılara imza atmış duyarlı gönüllülerimizle sosyal sorumluluk projemizi gerçekleştirmek üzere demir atlarımızla 18 Mart’ta şehitlerimizi anmaya


ÇANAKKALE’ye gidiyoruz.
Gönüllü Bombacı’yı
Mehmet Çavuş’u
Seyit Onbaşı’yı
ve daha nicelerini anmak için “Demir Atlarımızla” Çanakkale Zaferi'nin 100. Yılında Şehitlerimizi anmaya gidiyoruz...


• Fikret Orman - Beşiktaş Kulübü Başkanı/Işık Üniversitesi Mütevelli Heyeti Üyesi
• Ali Bilaloğlu – Doğuş Otomotiv Yönetim Kurulu Üyesi ve İcra Kurulu Başkanı
• Erman Yerdelen – Doğuş Yayın Grubu Yönetim Kurulu Başkanı/Işık Üniversitesi Mütevelli Heyeti Üyesi
• Dr. Halit Yerebakan – Yeditepe Üniversitesi Başhekim Yardımcısı/SABAH Gazetesi Köşe Yazarı/ TRT ‘İyi Fikir’ Programı
• İbrahim Kutluay – Milli Basketbolcu
• Buse Biçer Kozluklu – HABERTÜRK Haber Spikeri
• Mesut Yar – CNNTÜRK ‘Burada Laf Çok’ Programı
• Nazlı Yerebasmaz – FOX TV Haber Merkezi
• Saffet Üçüncü – TV Programcısı
• Ozan Ömer Kadüker – MİLLİYET Gazetesi Abbas Güçlü Ekibi
• Erdoğan Yapık – SABAH Gazetesi Haber Merkezi
• Prof. Dr. Sıddık Yarman - Işık Üniversitesi Mütevelli Heyeti Başkanı
• Mimar M. Kâmil Özkartal - Feyziye Mektepleri Vakfı Yönetim Kurulu Başkanı
• Av. Akın Süel - Feyziye Mektepleri Vakfı Yönetim Kurulu Başkan Vekili/Işık Üniversitesi Mütevelli Heyeti Başkan Vekili
• Ahmet Burak - Feyziye Mektepleri Vakfı Yönetim Kurulu Genel Sekreteri
• Cem Yurtbay - Işık Üniversitesi Mütevelli Heyeti Üyesi


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder