20 Mart 2015 Cuma

ECZACIBAŞI PROFESYONEL VE YİĞİTALP LAUNDRY İŞBİRLİĞİYLE “LEKESİZ ODALAR” EĞİTİM SEMİNERLERİ BAŞLADI

Eczacıbaşı Tüketim Ürünleri Grubu şirketlerinden biri olan Eczacıbaşı Profesyonel, İstanbul’da sektörün önde gelen çamaşırhaneleri arasında yer alan Yiğitalp Laundry işbirliğiyle “Lekesiz Odalar” isimli eğitim seminerleri düzenliyor. Eczacıbaşı Profesyonel, ev dışı tüketim sektörüne sunduğu yenilikçi ürünlerin yanı sıra hijyen alanında sunduğu öneriler ve sektörün büyük oyuncularıyla düzenlendiği eğitim seminerleri ile müşterileri için çözüm ortağı olmayı sürdürüyor.



Eczacıbaşı Profesyonel ve Yiğitalp Laundry işbirliğiyle “Lekesiz Odalar” eğitim seminerlerinin ilki Taksim-Sultanahmet bölgesinde yer alan oteller için Taksim Point Otel’de yapılırken ikincisi ise 30 Mart’ta Aksaray bölgesindeki oteller için Aksaray Yiğitalp Otel’de gerçekleştirilecek.
 “Lekesiz Odalar” eğitim seminerleri kapsamında başta housekeeper ve kat şefleri olmak üzere sektör profesyonellerine otellerde karşılaşılan leke problemleri, bu lekeler oluşmadan önce alınabilecek tedbirler ve leke çıkarma yöntemleri konularında bilgiler verilecek. Ayrıca eğitim seminerlerinde sektör problemlerine değinilerek, sektör çalışanları ile birlikte çözüm önerileri de aranacak.


İlki 18 Mart Çarşamba günü gerçekleştirilen ve katılımcıların yoğun ilgi gösterdiği “Lekesiz Odalar” eğitim seminerinde Yiğitalp Laundry sahibi İkbal Yigitalp Atik ve Genel Müdürü Özcan Ataç, Eczacıbaşı Profesyonel Satış ve Pazarlama Direktörü Melike Koçoğlu, EP Akademi Yöneticisi Pınar Günenç ve EP Akademi Danışmanı Müzeyyen Pamir de hazır bulundu. İkbal Atik ve Melike Koçoğlu yaptıkları açılış konuşmalarında sektörün büyüklüğüne değinmelerinin yanı sıra sektörde yer alan önemli oyuncuların yaptıkları işbirliklerinin önemini de vurguladılar.

Açılış konuşmalarının ardından Özcan Ataç ve Müzeyyen Pamir katılımcılara; çamaşırhane ve otellerde oluşabilecek leke kaynakları, lekelerin oluştuğu anda yapılması gerekenler, leke çıkarma maddelerini ve özelliklerini içeren geniş bir sunum yaptılar.  “Lekesiz Odalar” eğitim seminerinde sektörde eğitimin önemi bir kez daha vurgulandı. Seminer katılımcılardan gelen özellikle sektörde yaşanılan sorunların çözümüne yönelik soruların yanıtlandırılmasının ardından sona erdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder