22 Haziran 2015 Pazartesi

Genç Girişimcilerde Lider Kadın

Sevinç Atay JCI Kültür Şubesi 2016 yılı Yönetim Kurulu Başkanı olarak seçildi
Genç Liderler ve Girişimciler Derneği (JCI) Kültür Şubesi, 2015 Yılı Olağan Genel Kurulu’nu JCI Türkiye Başkanı ve yönetim kurulu üyelerininde katılımıyla 44 kişiye yakın bir katılım ile gerçekleştirdi.2014 Yönetim Kurulu Başkanı Kemal Keskin , Genel Kurul’da delegelerine 2014 yılı faaliyet programını ve dönem sonu bütçesini aktardı; başarı ile ibra oldu. JCI Kültür Şubesi 2015 Dönem Başkanı Burcu Atasoy ise şubenin gerçekleştirmekte olduğu projeler ile ilgili 2015 yılı ilk 6 aylık faaliyet raporunu ve bütçesini JCI Kültür delegelerine sundu.


2016 YILI BAŞKANI SEÇİLDİ…
JCI Kültür 2015 yılı Yönetim Kurulu üyelerinden Sevinç Atay , şube delegelerinin oybirliği ile JCI Kültür Şubesi 2016 yılı Yönetim Kurulu Başkanı olarak seçildi.Seçilmiş Yönetim Kurulu Egemen Aydın . Erman Atasoy , Selin Bırık Huntürk , Açelya Ülgenay , Mehmet Dağdevirentürk ve Elif Şahin'den oluştu.2016 yılında çalışmalarına başlayacak JCI Kültür Dönem Başkanlarından oluşan Büyüme ve Gelişme Komitesi Projesinin başına Eda Bohur getirildi .Komite şubenin gelecekteki amaçlarının planlı ve sistemli bir biçimde yürütülmesine fikirleriyle destek olacak .Yeni üyelerin gelişimlerinde yol gösterici olacak .


HAYALLERİMİZ İÇİN YOLA DEVAM…
Genel Kurul sonunda 2015 yılı Şube Başkanı Burcu Atasoy ,“JCI Kültür ” markası için hedeflediğimiz kuruluşta hayal ettiğimiz tüm hedeflerimizi gerçekleştirdik. Üyelerimizin kişisel becerilerini ve liderlik vasıflarını geliştirmesini , sosyal sorumluluk ve girişimcilik ruhu kazanmasını, üyelerimiz arasındaki takım çalışmasını ve dayanışmasını ön planda tutttuk.Yaptığımız tüm projelerin etksini uluslararası alana yaydık.Toplumu pozitif etkileyecek projeler üreterek çalışmalarımıza devam edeceğiz dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder