15 Eylül 2013 Pazar

DÜNYA SUPERBİKE ŞAMPİYONASI'NI "KENAN SOFUOĞLU" KAZANDI




Uluslararası Motosiklet Federasyonu (FIM) tarafından düzenlenen Superbike ve Supersport Dünya Şampiyonalarının 11. ayak yarışları İstanbul'da koşuldu


Dünya Superbike Şampiyonası 16 turluk (85.440 Km) 11. Ayak yarışı ise 15 Eylül Pazar günü saat 12.30’da start aldı.



Intercity İstanbul Park pistinde 3 gündür süren organizasyonda, dünyanın önde gelen motosiklet takımları ve pilotları yarışdı.


Dünyanın en önemli motosiklet yarış organizasyonları arasında yer alan Dünya Superbike Şampiyonası'nda sezonun 11. ayak yarışı İstanbul'da gerçekleşti.


Milli motosikletçi Kenan Sofuoğlu’nun yarıştığı Dünya Supersport Şampiyonası'nın 11. Ayak yarışını seyretmek için motorseverler Kenan Sofuoğlu yalnız bırakmadı.


Supersport'da MAHI Racing Team India Kawasaki takımıyla mücadele eden milli motosikletçi Kenan Sofuoğlu da ilk kez Türk izleyiciler önünde yarışma fırsatı bularak haklı bir sonuç alarak 1'nci oldu.


Dünya Supersport Şampiyonası'nın 11. ayak mücadelesi Milli motosikletçi Kenan Sofuoğlu'nun oldu. Başarılı bir performansa imza atan Kenan Sofuoğlu türübünleri çoşturdu.


Mahi Racing Team India Kawasaki pilotu Kenan Sofuoğlu, Türkiye'de yarışmanın  heyecanını yaşadığını dile getirdi.Kenan Sofuoğlu, İstanbul Park'ta yarışmanın kendisi için de bir ilk olduğunu belirterek, "Pisti çok iyi bilmiyordum ama çok büyük sorun değil. Kimseyi bana karşı avantajlı görmüyordum. Tabii ki kendi evinde yarışmanın mutluluğu ve sorumluluğu bir başka .


Tek isteğim motosikletimin ayarlarının bu piste uymasıydı o da oldu ve iyi bir yarış çıkardım.


Kenan Sofuoğlu, bir ara pes edecektim ama savaştım başarıya ulaştım. Bu yarış kariyerimin en iyi yarışı oldu.Seyircilere beni destekleyenlere teşekkür ederim dedi.
http://www.turizminsesi.com/haber/zafer-kenan-sofuoglunun-oldu-14979.htm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder