5 Eylül 2013 Perşembe

KORE MUTFAĞI TANITIM GÜNLERİ 2013



KORE YEMEK GÜNLERİ SAHAN RESTAURANTTA LEZZET SEVERLERİ BEKLİYOR 

İstanbul – Gyeongju Dünya Kültür Expo 2013 kapsamında Kore Mutfağı Tanıtım Günleri Sahan işbirliği ile yapılıyor.Kore kültürü tanıtılıp tattırılıyor . Kore Yemek Günleri 4-15 Eylül tarihleri arasında Sahan Restaurantta lezzet severleri bekliyor.


Kore Mutfağının  ünlü bir  uzmanı olan Şef Jung Wook Woo ve ekibinin Kore Mutfağından örnekler sunduğu Sahan Restaurant'taki tanıtım gecesine Kore İstanbul Başkonsolosu Tae-Dong Jeon ve eşi , Başkonsolos yardımcısı Jin-young Choi ,Türk Kore İşadamları Derneği Başkanı ve BCC İnşaat Başkanı  Ufuk Akalın,Mermerler Şirketler Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Yüksel Mermer ,İstanbul İl Genel Meclis Üyesi İlhan Güzelgün,İnal Aydınoğlu ,Yemek Yazarı Nevin Halıcı,Yrd. Doç. İlkay Gök ,Sahan Yönetim Kurulu Başkanı Tahir Tekin Öztan ve konsolosluk temcilsileri katıldılar.


Basının yoğun ilgi gösterdiği tanıtım gecesinde geleneksel Kore Danslarından bir seçki de sunuldu. Şifalı yemek, Kore Yemeği sloganı ile tanıtılan Kore Mutfağı ,dünyanın en sağlıklı mutfaklarından biri olarak kabul ediliyor. ABD Başkanı Obama'nın öğlen Kore'nin ünlü yemeği kimçiyi  yediğini biliyoruz. Kore yemeklerinin düzenli tüketimi ,obezite ve yaşlılığa bağlı hastalıkların önleyicisi olarak tanımlanıyor. Besin değerleri oldukça yüksek ve şifa verici özelliklere sahip. Yağ oranı düşük,omega-3 ve omega-6 dengesi mükemmel. Kore ataları yemekleri  her derde deva ilaç olarak düşünmüş. 15 Eylül tarihine kadar Sahan Restaurant'ta tadabileceğiniz Kore Mutfağına ait standları da Sahan'da görebilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder