30 Ocak 2014 Perşembe

SKAL ÜYELERİ HAMSİ PARTİSİ'NDE BULUŞTU

KONAK HOTEL TURİZMCİLERİ HAMSİ PARTİSİNDE BİRARAYA GETİRDİ



Skal İstanbul üyeleri Konak Oteli’nin  düzenlediği geleneksel Hamsili Pilav Partisi’nde buluştu.


Konak Oteli"nin sahibi Savaş Gürsel"in düzenlediği Hamsi partisine İstanbul Skal"ın üyeleri ve turizmcilerin yoğun katılımıyla gerçekleşti.


Süha Uyar"ın Skal İstanbul Başkanı Patrice Lepkovski ile yönetim kurulu üyeleri ve Konak Oteli sahibi Savaş Gürsel"i yanına alarak “Skal” çekerek kadehleri kaldırmasından sonra herkese ikram edilen hamsili pilavın başına koştu.

Konak otelin mutfağında usta aşçıları tarafından hazırlanan hamsili pilavın tadına doyum olmadı  Tepsiler içinde gelen hamsili pilavlar turizmciler tarafından tadına doyum olmadı.


Hamsili pilav sonrasında verilen tatlıların lezzetine diyecek yoktu.



Skal İstanbul Başkanı Patrice Lepkovski Başkan sıfatıyla son kez karşınızdayım.Savaş Gürsel'in hazırlamış olduğu Hamsili Pilav Partisi bizleri bir araya getirdi kendisine teşekkür ediyorum. Geleneksel hale gelen toplantılarımızda yine bir gelenek haline gelen ev sahibine verilen kitap hediyemizi Konak Hotel işletmecisi Savaş Gürsel'e taktim ediyorum  inanıyorum ki bu gelenek devam eder şeklinde konuştu.



Savaş Gürsel ise hafta içi iş zamanı işinden çıkıp trafiğe rağmen bizlerle birlikte olan dostlarımıza teşekkür ediyorum dedi.


Karnak Travel Genel Müdürü Erhan Çakayın Hamsili Pilav partisinde keyfine diyecek yoktu.


Gözde Karasu'ya hamsinin içindeki kuş üzümleri ve fıstığı çerez pazarından mı diye sorunca kahkahalar koptu.


Sebzelerde bizden diyen BY PELLO Hacer İleru masayaı iyice ısıttı.



Süha Uyar Eşi ,Kızı ve Damadı BW Şile Gardens Hotel & Le SPA'nın Genel Müdürü Oğuzhan Yıldırım ile birlikte

HAMSİ PARTİSİ'NDEN KARELER

































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder