14 Aralık 2013 Cumartesi

‘Kadın Hareketleri’ Ders Konusu Oldu..!


Bilgi Üniversitesi’nin yaşam boyu eğitim merkezi Bilgi Eğitim, “Dünyada ve Türkiye’de Kadın Hareketleri” adını taşıyan özel bir eğitim programı hazırladı. Yedi hafta sürecek ve bu konuda saha deneyimi olan uzman isimlerin eğitmenlik yapacağı program 14 Aralık’ta başlıyor

Bilgi Üniversitesi’nin yaşam boyu eğitim merkezi Bilgi Eğitim, kadın hareketini odak noktasına alan çok farklı bir eğitim programını hayata geçiriyor. “Dünyada ve Türkiye’de Kadın Hareketleri” adını taşıyan yedi haftalık eğitim programında kadın hareketinin dünyada ve Türkiye’de yaşadığı dönüm noktaları hem tarihsel hem de kavramsal açıdan ele alınacak.

14 Aralık’ta başlayacak ve 25 Ocak 2014’te sona erecek program İstanbul Bilgi Üniversitesi’nin Dolapdere Kampüsü’nde Cumartesi günleri saat 10.00-13.00 arasında gerçekleştirilecek.

Hülya Uğur Tanrıöver, Yaprak Zihnioğlu, Pınar Uyan, Pınar İlkkaracan, Fatmagül Berktay, Sevinç Eryılmaz, Asena Günal gibi kadın hareketi ve feminizm kavramları konusunda saha deneyimleri olan, konusunda uzman isimlerin eğitim vereceği programda; kadın hareketinin mücadele tarihi hakkında farkındalık kazandırılırken, eşitlik, beden politikaları, din alt başlıkları ile konunun farklı yönleri günlük hayatla da ilişkilendirilerek tartışılacak. Eğitim programının bedeli 450 TL olarak belirlenirken Bilgi Üniversitesi, öğrenci, mezun ve çalışanları indirimle 270 TL ödeyerek bu programa katılabilecek.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder