15 Ocak 2014 Çarşamba

HOTELRUNNER EMITT FUARI’NA KATILIYOR

HOTELRUNNER EMITT FUARI’NDA 30 OCAK 2 ŞUBAT TARİHİNDE SEKTÖRLE BULUŞACAK

Bulut tabanlı otel, acente yönetim ve online pazarlama platformu HotelRunner, EMITT Fuarı’nda sektörle buluşacak.30 Ocak – 2 Şubat tarihlerinde gerçekleşecek olan fuarda HotelRunner standını ziyaret edenleri sürprizler bekliyor.HotelRunner platformu 30 Ocak – 2 Şubat 2014 tarihleri arasında Tüyap’ta 18.si gerçekleşecek olan Doğu Akdeniz Uluslararası Turizm ve Seyahat Fuarı EMITT’te turizm sektöründe hizmet veren işletmelerle buluşacak

Uluslararası yerli ve yabancı turizm firmalarından yoğun ilgi gören 2014 EMITT Fuarı’nın büyüyen  Sağlık ve Kış Turizmi salonlarından oluşan zengin konsepti ile ve 70 ülkeden 4500 katılımcısı ile rekor kırması bekleniyor.Dünyanın en büyük turizm fuarlarından EMITT’te 3’üncü salon, 3631 numaralı stantta yer alacak olan HotelRunner ekibi, fuar süresi boyunca turizm işletmelerine HotelRunner platformunun sunduğu avantajlardan, turistik tesislerin ve acentelerin satışlarını artırmaya nasıl katkıda bulunduğundan bahsedecek. Stantta ayrıca teknoloji tanıtımına ayrılan bir demo alanı da bulunacak. Bu alanda HotelRunner platformunun kullanımına ve online pazarlamaya dair ipuçları uygulamalı olarak tesis ve acente sahiplerine aktarılacak.

HotelRunner rekabet gücünü artırıyor
EMITT süresince HotelRunner standını ziyaret eden katılımcılarla platformun konaklama tesisleri ve acentelere sağladığı avantajları tüm ayrıntıları ile paylaşacaklarını kaydeden CloudArena Kurucu Ortağı Arden Agopyan, “Teknoloji artık turizmin geleceğine yön vermeye başlıyor. Turizm sektöründe kazanmak için 7/24 online ve küresel olarak bilinir olmak şart. Dolayısıyla yeni nesil turizmcilikte online hizmet verebilmek ve tüm dünyaya açılabilmek büyük önem taşıyor.” dedi.

Agopyan, “HotelRunner ile turizm acenteleri ve oteller aynı platformda buluşuyor; acenteler tesisleri internet üzerinden satabilecekleri teknolojik altyapıya kavuşuyor. Böylece yerli acenteler ve tesisleri internete taşıyıp yabancı büyüklerle rekabet edebilecek altyapıyı çok düşük maliyetlerle onlara sağlamış oluyor; yerli acentelerin yabancılar karşısındaki konumunu güçlendiriyoruz. HotelRunner ile tesis ve acenteler online varlıklarını ve satış faaliyetlerini kendileri kolaylıkla yönetiyor. Bu sayede müşterileriyle direkt temas kurup, soruları ve problemleriyle kendileri ilgilenebildiklerinden müşteri memnuniyeti de önemli ölçüde artıyor,” diye konuştu.

Tesislerin doluluk oranındaki artış dikkat çekici
HotelRunner platformu üzerinden 2013 yılında 1.9 milyon oda/gece satıldığını belirten Agopyan, “Platform üzerinden gerçekleştirilen toplam rezervasyon rakamı 520 bini buldu. Bu rezervasyonların toplam değeri ise 180 milyon Euro. Ayrıca, HotelRunner üzerinden son 12 ayda tatil planını gerçekleştiren kişi sayısı da yaklaşık 1 buçuk milyonu aştı. Bu rakamın yüzde 65’ini yabancı turistlerin oluşturuyor, bu da 1 milyon turistin HotelRunner aracılığıyla ülkemizde konakladığı anlamına geliyor” diye konuştu. Verilere göre, HotelRunner aracılığıyla Türkiye turizm sektörüne sağlanan girdi miktarının 126 milyon Euro’ya yaklaştığını söyleyen Agopyan, “2014 yılında kişi sayısının 3 buçuk milyonu bulması, sağlanacak girdinin ise 390 milyon Euro'ya ulaşması bekleniyor. Rakamlar, sadece HotelRunner’ın performansı açısından değil, online servislerin turizme sağladığı katkıyı göstermesi açısından da büyük önem taşıyor” dedi. 2013 yılında EuroCloud Ödülleri kapsamında En İyi Teknoloji Şirketi ödülünü alan HotelRunner, aynı zamanda WIRED dergisi tarafından Avrupa’nın İzlenmeye Değer 100 Girişim Şirketi arasına seçilmişti.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder