1 Aralık 2013 Pazar

BAŞARAN ULUSOY;KAÇAK FAALİYETLER İÇİN ELİMİZDEN GELENİ YAPTIK

ULUSOY; BBDK'YA GİDEN TEK KURUM OLDUK

TÜRSAB'ın 21'inci Olağan Genel Kurulu'nda konuşan Türkiye Seyahat Acentaları Birliği Başkanı Başaran Ulusoy, BDDK'ya giden tek kurum olduk, kaçak faaliyetler için elimizden geleni yaptık, 14 yıl hizmet ettim. Biz buranın selameti için tuz yedik, su içmedik" şeklinde konuştu.TÜRSAB'ın 21. Olağan Genel Kurulu'nda geçmiş dönem faaliyetleri konusunda söz alan TÜRSAB Başkanı Başaran Ulusoy konuşmasında TÜRSAB Başkan Adayı olan Emin Çakmak'a eleştiriler getirirken son 2 yılda TÜRSAB'ın hayata geçirdiği projelerden söz etti. Genel Kurul'a hitap eden Ulusoy şunları söyledi:


"14 yıl hizmet yaptım. Biz buranın selameti için tuz yedik su içmedik. Çok konuşmak marifet olsaydı; yaradan insana 2 ağız verirdi. TÜRSAB'a soru sormanın bir adabı edebi vardır. Ben liderliğimi alçakgönüllülük ve cesaretimle korurum. Emin Çakmak kardeşimin kanaat önderlerinin ne söyleyeceğini değil, ne söylemediğini hesap etmesi lazım."


"REHBERLER BİZİM MEMURUMUZ"
Ulusoy, Emin Çakmak'ın adaylık sürecinde yaptığı açıklamalara eleştiri getirirken yönetim döneminde hayata geçirdiği faaliyetlerden de söz etti. Ulusoy şöyle konuştu:"Biz kaçak faaliyetler için elimizden geldiğince çaba harcadık. Harcamaya da devam ediyoruz. 81 vilayetin il kültür müdürlüğü, TÜRSAB hukuk heyeti, acentalarımız ve bakanlık müsteşarımızla bir çalıştay yaptık. Bu çalıştayda ayrıca rehberlik yasasıyla ilgili sıkıntılarımızı dile getirdik. Rehberler bizim memurumuz; biz onların işvereniyiz. Biz haddimizi biliriz, bilmeyene de bildiririz.Kaçak faaliyetler nedeniyle 15 milyar dolarlık vergi kaybı olduğu söyleniyor. Bunu böyle söyleyerek teşkilatın ismini ağzınıza alamazsınız. Burası yol geçen hanı değil. Burası 1618. Burası Türkiye Seyahat Acentaları Birliği.


BDDK'YA SADECE TÜRSAB GİTTİ
BDDK'ya tek bir kurum gitti. O da TÜRSAB. Kredi kartlarına 12 ay taksit yapılması konusunda görüşlerimizi ilettik. Dedik ki; masa altından satış yaptırmayın. İkinci konutları bizler yaptırdık, devletimiz yaptırdı. İnsanlar tatil yapamadı gitti bu konutları yaptı. Bu meseleleri çözmemiz gerekiyor. Erken rezervasyonu biz başlattık. BDDK'dan alnımızın akıyla çıktık.


"BENİ YENİDEN GÖREVE ÇAĞIRDINIZ"
Ben köyüme gitmek istiyorum ama gidemiyorum. 2 bin imza ile beni yeniden göreve çağırdınız. Hizmetkarınız olan Başaran Ulusoy sizin için ölmeye de hazır. Bize bu kanunu hazırlayanlardan Allah razı olsun. Benim servetim sizsiniz. 4 bin 500 acenta gezip yüzde 99 ben başkanım denmez. Buranın bir adabı var.
İtalya bana nişan verdi. Nişanı Başaran Ulusoy almadı. Türkiye Seyahat Acentaları Birliği aldı. İtalya bize 5 yıllık Schengen vizesi veriyor. Bunlar bizim faaliyetlerimiz sonucu gerçekleşti. Ayrıca bana İngilizce bilmiyor diyorlar. Ben Türkiye'de Türkçe konuşuyorum."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder