14 Kasım 2013 Perşembe

SKAL İSTANBUL ÜYELERİ KALYON OTEL'DE BULUŞTU



Skal İstanbul Kulübü'nün geleneksel aylık yemeği Kalyon Hotel'de gerçekleşti.


Atatürk'ün 75. ölüm yıldönümü anısına gerçekleştirilen bir dakikalık saygı duruşu ile başlayan Skal İstanbul Kulübü Kasım ayı öğlen yemeğinin gündemini Skalite ödülleri ve 'Kongreler Şehri İstanbul' tanıtım kiti oluşturdu.


CİHANNÜMA ESERİNİ HEDİYE ETTİ
Açılış konuşmasını yapan Skal İstanbul Kulübü Başkanı Patrice Lepkovksi, toplantıya katkı ve kulübe desteklerinden dolayı Kalyon Oteli Yönetim Kurulu Başkanı ve ICVB-İstanbul Kongre Ziyaretçi Bürosu İcra Kurulu Başkanı Yılmaz Tecmen'e Boyut Yayın Grubu tarafından yayınlanan Cihannüma adlı eseri armağan etti.


SKALİTE OYLAMASI 3 GÜN SONRA SONA ERECEK
Bu yıl yapılacak Skalite Ödülleri'nin oylama süresinin 3 gün sonra dolacağını hatırlatan Lepkovski, "Ödül törenimiz 11 Aralık 2013 Çarşamba günü, Haliç Kongre Merkezi'nde düzenlenecek gala yemeğinde gerçekleşecek" dedi.



ELİF BALCI FÜSUNOĞLU İSTANBUL TANITIM KİTİ'Nİ ANLATTI
Toplantıda TUGEV-ICVB ile İstanbul Ticaret Odası ortaklığında hazırlanan bir proje olan "Uluslararası Kongreler Şehri İstanbul" tanıtım kitini tanıtan Elif Balcı Füsunoğlu şöyle konuştu: "İstanbul'un kongre turizmine katkıda bulunmak amacıyla gerçekleştirilen "Uluslararası Kongreler Şehri İstanbul" projesi tamamlandı.

Projenin en dikkat çekici uygulamasıysa İstanbul tanıtım filmi... Farklı iki ülkeden gelen kongre delegesinin havaalanından kongre merkezine kadar olan sürecinin anlatıldığı filme Dream Design Factory (dDf) imza attı."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder